Söndag

Söndag och nu har jag avverkat 4 nätter av 5 varav 2 varit jätte tuffa och vi har fått tänka om på nya sätt.
Slut i kroppen och slut över huvud taget då det varit mycket som måste fixas för att allt ska bli bra😢
Igår fick jag firande av min dotter och mina barnbarn så dom fick glass och vi drack kaffe, sen hann hon inte mer än åka så kom min son och en av mina 2 bästa svärdöttrar och barnbarn🥰 också och hälsade på och dom hade med sig en mors dags present till mig  så gulliga så.
Dom är så rara och vi pratade och skrattade, mår så bra i deras sällskap  för dom förstår och dom lyssnar.
Idag fick jag världens finaste blomma i form av ett hjärta av min dotter Bella så hon fick tårta och fika som mannen gjort när jag låg och sov🥰
Helt underbara människor omkring mig.
Några av mina barn eller 5 barn som jag är mamma åt i alla fall har firat mig idag på mors dag🥰😉
Min ena bästa av två svärdöttrar skrev och grattade också och önskade att hon varit min dotter.
Tänk att jag har två så underbara svärdöttrar som jag har, verkligen guld värda båda två.
I natt laddar jag för natt 5/5 och i morgon börjar min frivecka som består av att handla vita pumps" som verkar vara omöjligt att hitta"och tårta och smörgåstårta ska inhandlas inför våran stora dag.
Människor runt omkring mig tyckte att jag gjorde rätt som la ut det en mycket sjuk människa skrev, man får faktiskt stå för det man skriver.
Nu har folk frågat mig hur moget det var, men det får hon stå för.
Folk pratar och det kommer bara fram mer och mer som jag inte trodde var sant, men så är det  den ena känner den andra och så vidare och då får man reda på ganska mycket.
Men jag har tur som slapp säga upp bekantskapen med denna sjuka människa eftersom hon gjorde det själv och utnyttjat mig och fått barnen att ljuga i flera år.
Så nu är det helt plötsligt inte mig alla pratar om utan nån annan och det känns skönt,ska inte skriva nå mer här vad vissa tycker men inga fina saker.
Nu blir det billigare med allt också så jag kan spara in lite mer till mig själv och till dom som finns😅🤣
Mannen beställde en ny säng också i förrgår så få se nu när den kommer.
Ska iväg och kolla på en ny soffa i veckan också.
Idag har mannen tvättat verandan och varit och firat sin mamma också.
Och solen har varit varm och vi ser fram emot sommar  sol och semester snart.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0