Ny vecka.....

Måndag, ny dag och ny vecka igen med massor att göra.
Idag läkarbesök med allergiutredning om min allergi och astma, tisdag massage, sen går jag på mina 5 nätter igen med denna värken i kroppen.
Läkarbesöket gick inte som väntat idag då blåsljudet på hjärtat blivit värre och troligen måste dom byta ut en klaff på hjärtat nu som väntat som inte sluter tätt men på allergin får jag svar på sen  så nu väntar 3 operationer när det lugnat ner sig med coronan, om det nu inte skulle bli akut då.
Veckan som har gått har vi varit upp till husvagnen och fixat lite, och lämnat gasolkaminen  och städat ur vagnen och satt upp gardiner, och en ny solcell som vi köpte också så nu har vi två.
Pluggat, gjort hem tenta där jag fick högsta betyg och läraren sa åt mig att jag ska luta mig tillbaka i soffan, klappa mig på axeln och vara nöjd då jag kommer gå långt och ha en säker framtid😉
Hämtat ringarna och varit ute och handlat det sista inför våran dag men helt omöjligt att få tag i ett par vita pumps.
I Borlänge var det mer folk än nånsin trots coronan.
Gjort ny syntest, och legat och vilat pga djävulsk huvudvärk och ont i kroppen och bihålorna.
Mannen sålde golfen nybesiktad och nyskattad till min dotter eftersom han tyckte synd om henne när hon inte hade en reko bil så han fick istället cykla till jobbet för att jag skulle få ha hans bil🥰
Varit och kollat på lite nya möbler till hemmet, och lite utemöbler, till förtältet och verandan som han håller på att bygga.
Firat mitt barnbarn William som fyllde hela 13 år och fick kanon god tårta som min dotter gjorde extra för oss som har allergi🥰
Hon tänker på alla hon🥰
Alla nöjda och glada.
Bara jag kvar som har så konstiga drömmar, men det har med min utveckling att göra, dom på jobbet blev helt fascinerade av att jag kan se så mycket och pricka rätt på allt😉
Drömmarna jag har och det jag ser brukar stämma alltid, och nu är vi inne i en tid när många går skilda vägar och mår otroligt dåligt i kropp och själ och det kallas rensning för att vi ska kunna gå vidare och följa den väg som är meningen för oss alla här på jorden.
Det som händer har jag sett för länge sen och  tycker det är så häftigt att se när man tittar på andra när man pratar med dom vad som kommer att hända  dom i snar framtid fast jag berättar inte för dom utan bara för dom som jag vet att jag kan lita på och som förstår mig.
Sen när det händer blir dom helt förundrade hur jag kunde ha rätt😉
Skit häftigt!
Många går isär nu det här året och kommer göra det, men vi går åt andra hållet och blir " vi istället, bättre att gå åt rätt håll än att vända andra vägen till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0