Torsdag

Torsdag och veckan leder mot sitt slut, igen innan helgen som äntligen kommer och man får tid med den bästa som alltid finns oavsett❤
Ligger fortfarande sjuk och genomförkyld med hosta ( corona,) nej då, det tror jag inte fast jag har lite svårt att andas.
Det har blivit sån hysteri av det här tycker jag om Corona och folk är livrädda.
Ni vet väl att det är mest ( just rädslan som gör en sjuk)
Jag är inte nå orolig alls trots att jag är i risk zonen då jag har astma och allergi, för om man är smart och har läst på så har man redan allt det hemma som antingen botar eller gör så man inte får det!I
Inplanterat eller ej? 
Det är frågan och jag vet vad jag tror!
Klart sånt här måste hända, för att människor äntligen ska vakna till liv då dom sprider så mycket virus och hat och krig och död, av sina egna händer.
Människan har slutat älska från hjärtat och tänker bara på sig själv,och inte hur svårt andra människor har det I andra länder och dylikt.
Tänk alla som går omkring i sin  lilla egen värld i vanliga fall och ska ha det och det och det, dom vaknar verkligen upp till liv nu och inser allvaret då många är så rädda för att dö.
Vissa är ( döda, avstängda ) inombords men vaknar nu.
Det här är nog förutbestämt,
Ibland är det bra att vara påläst ( som många inte är) det är bara dom som inte lyssnar som drabbas.
Jag har i alla fall allt hemma som dödar detta virus så får man det får man väl behandla 👌
Vissa får åka utomlands till dessa länder hur som helst och komma tillbaka till jobbet och jobba, konstigt tycker jag då att det är.
Vissa skickar sina barn till skola och dagis ( fast dom är genomförkylda) inte konstigt att smittan aldrig får ett slut.
Fast världen behöver såna här kriser som kraschar just för att folk ska vakna och se  och sen är det för många människor i världen också.
Dör man så dör man.
Det här också en mening.
Finns dom som har det värre än så  och ingen reagerar.
Tänk hur människor egentligen är!
Idag har jag ett läkarbesök till få se hur det går då  som tur är hade jag dom här tiderna innan den här epidemin.
Annars får man ligga i soffan och kurera sig så gott man kan mot denna förkylning och hosta.
Trist men sant.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0