Söndag

Söndag igen och den här veckan är slut, i morgon börjar åter igen en ny vecka och det är skola i morgon, ny kurs och det ska bli ganska skoj.
Tentan förra veckan var en lätt match ( fast jag inte ens kollat i böckerna) 👌👌
Mitt läshuvud ni vet👌👌
Har varit jobb hela veckan ,fattas folk hela tiden.
Inatt har det snöat ganska rejält så vi har skottat, är väl  tur att man har en snöslunga, och sen har jag tagit bort all snö ifrån alla bilarna.
Mannen" den bästa" såklart ❤  som man kan ha" har haft in min bil i garaget ( skönt med 18 grader varmt där inne tycker han ) och bytt alla bromsar på den då dom var lite slut, nu har han kört in sin Volvo som vi var iväg och köpte förra veckan så nu ska den gås igenom och sen är det golfens tur, allt ska vara reko innan besiktning så man slipper få nåt onödigt på papperet.
Tur man har en man som kan allt sånt där utan att tummen sitter i mitten på handen ( där gör den ju ingen nytta❤)
Så man slipper lämna in Bilen på nån verkstad eller känna att man utnyttjar andra utan att klara sig själv.
Det är så skönt.
Igår blev vi uppbjudna till min dotter och svärson och kollade på hockey, även om Leksand förlorade så är det alltid lika trevligt att vara bjuden upp dit❤
12 nätter kvar sen har mannen och jag semester och då sticker vi iväg till Ullared och det ska bli så kul och handla allt som måste fixas❤
Han har aldrig varit dit så det blir första gången för han, få se vad han tycker om det sen.
Jag bara älskar ju det.
Det fortsätter snöa så det är ganska skönt att vara inne i värmen nu.
Ha en bra söndag för det ska jag ha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0