Söndag

Söndag och jag är fortfarande hostig och tung i lungorna, så jag hoppas att jag klarar mig ifrån Corona.
Men jag har köpt hem massor för länge sen ( som jag alltid brukar göra) när det är billigt.
Människor bunkrar som aldrig förr nu och tänker bara på sig själva och blir fort egoistiska medans jag då alltid bunkrar när det är billigt och gjort det i många år.
Skadad hemifrån😂
Mitt skafferi är alltid upp bunkrat till max för lång framtid alltid.
Just nu har jag tvål, sköljmedel, tvättmedel m.m för ca 2 år framåt.
Likadant roll on,schampoo, tandkräm, tandborstar ja faktiskt allt sånt som man kan tänka sig för ett år i alla fall minst, många tror att jag är lite knäpp men jag är nog ( om jag får kalla mig det själv det) smart.
Toapapper också såklart  för ca ett halvår, torrvaror minst ett halvår och mat i frysen för typ 60 dagar.
Alltid bra att ha hemma.
Mediciner och värktabletter och allt som behövs om det kommer en sån här kris  men alla tänker inte så utan lever bara dag för dag och det är inte bra om man har barn.
Men det märks att när vi kommer in i en sån här kris i vårt land så är folk galna och tänker inte på nån annan än sig själv.
Därför ät det bättre att ALLTID ha mycket av det hemma, då slipper man ju slåss om allting med alla andra och det bästa av allt är ju ( att man inte blir nån egoist)
Jag behöver absolut inte bekymra mig.
Mänskligheten är bra konstig i alla fall.
Jag kan stänga in mig bra länge tack och lov och det går absolut ingen nöd här i alla fall som tur är.
Ha en bra vecka alla Goa och glada i för i a kaoset😆
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0