Måndag

Måndag med ny dag och en helt ny vecka, nya utmaningar som vanligt och jag hostar och är sjuk än.
Trist men allt har en mening.
Veckan inleder jag med flera läkarbesök och planering med allt som ska hinnas med.
Snart så ❤
Idag är det då äntligen sista dagen för Merkurius Retrograd, också som tur är och förhoppningsvis så vänder det nu och går åt rätt håll.
Fast hela året har varit tuffa tider nu och det kommer fortsätta att vara det om man nu inte väljer att rensa sin karma och allt man gjort.
Allt ska upp till ytan nu som bygger på vårat karma, och som är jätte viktigt i våra liv, med mycket gammalt skräp som vi bär på, ju mer vi har ju mer kommer vi känna såsom oro, sjukdomskänsla m.m.
Lärdommar som kommer lära oss och vi kommer nu ur balans för att saker inte blir eller blev det vi drömt om eller hade velat, eftersom det fortfarande är stark energi i luften dom gör att det ska rensas.
För att våra relationer med det som vi inte behöver ska nu bort  och vi ska nu hamna i harmoni med oss själva, och det som inte uppskattas ska läggas åt sidan och man ska tänka mer på dig själv.
Jag ser ändå framåt i den här resan då jag redan är på stigen och jobbar med karmat, jag har skrikit och gråtit och kroppen har varit så i olag så man kan aldrig tänka sig.
Men ju mer jag rensar och ju mer jag bryr mig i dom som finns och tar bort allt annat ju bättre mår jag ju.
I morgon är det dax för mannen att göra en blodanalys, jag har redan gjort den och då får man reda på om man har typ bakterier eller svamp och liknande i kroppen som man behöver ta bort för att kroppen ska må bra.
Man får helt enkelt veta hur kroppen egentligen mår.
Jag har tur att vi fick det gratis av en vän annars kostar det 1800 och det är ganska mycket pengar.
Nu ska jag få akupunktur med avläsning och en behandling mot typ värk och det som är obalans i kroppen och behandlingen får kroppen att börja jobba med det som är i obalans.
Ibland har man tur att man har vänner som har eget så man får det gratis👌
Skulle kosta flera tusen annars.
Fast det varit tufft nu så blir det bättre ser det ut dom
8 nätter kvar att jobba och sen har jag semester i hela 18 dagar,och det ska bli så skönt.
Då ska jag hälsa på mina fina barn och barnbarn som ofta är hit och hälsar på  så nu är det min tur❤
Godis kommer jag såklart ha hemma här till påsk till barnen när dom kommer och hälsar på❤
Alla goa och glada som ginns får ha en fin vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0