Torsdag

Torsdag idag och solen skiner idag, så kvavt som det var ute igår.
Åkte till Falun och letade skor igår  men hittade inga, fick åka tillbaka till Borlänge och köpa dom vita pumpsen som jag och mannen tittade på först, lite dyra men vad fan jag får väl ha dom till nästa bröllop då😉
Handlade lite och åt ute så gott med min bästa vän.
Hälsade på min yngsta son och en av mina två bästa svärdöttrar som man kan ha, en helt underbar människa🥰
Köpte med oss fika dit och var kvar en bra stund och pratade och skrattade och mådde bra  som man gör i deras sällskap🥰
Dom har rustat för sin fest nu😉
Ska bara göra smörgåstårtan och åka dit med den eftersom han inte ville ha en köpt utan mammas🥰
Mannen var in och besiktade min bil som blev blankt papper😊
När jag kom hem så hade han tvättat bilarna, sån redig karl man har😉
Mina två största döttrar var hit igår kväll och firade mig på mors dag, fick min älskade Leksand lampa som jag velat ha länge, blev jätte nöjd, har så fina barn som tänker på sin mamma🥰
Nu är det minsta sonen som fyller nu i juni bara så det är skönt att det börjar lugna ner sig lite.
Idag ska jag iväg och fika med en gammal vän som jag känt sen tonåren men vi har umgåtts lite av och till emellanåt, svårt när man jobbar olika tider nästan jämt.
Ska bli kul.
Min dotter Bella var hit igår också och fikade lite så alla min döttrar kom igår, som jag älskar dom små liven" som dom fortfarande är för mig"❤
Dom kommer nog aldrig bli riktigt " stora" för mig.
Nu blir det snart att byta körkort och allt som ska fixas också, mannen ska åka ut till sommarstugan och se hur det ser ut där efter vintern  så man kanske får fixa till lite innan man är klar där och kan vara där och bada, sola och grilla lite, som är så mysigt.
Nu får alla ha en bra dag idag😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0