Tisdag

Tisdag, en ny vecka har nyss börjat och solen har varit så varm både igår och idag, fast det övergick i regn och åska idag till slut.
Jag gick av igår morse och vaknade halv 4  jisses hela dan hade gått.
Nu 8- ledig👌
Satt på lite kaffe och väntade in mannen när han skulle komma ifrån jobbet och  han cyklar varje dag" så duktig" 
Satte oss och åt glass och drack kaffe i solen  beställde mat" det fick bli sallad idag " och hämtade den och åt.
Mannen bytte glödlampor i sin bil  och jag beställde en ny och större omvandlare till husvagnen så man kan köra micro om man nu skulle vilja det.
Så jag hoppas att den kommer nästa vecka.
Lastade även caddyn för besök till soptippen idag.
Åkte och hämtade mina mediciner och beställde smörgåstårtan så nu är allt det klart.
Idag kom handspriten som jag hade beställt i både stora och även små flaskor, som är bra att ha.
Varit till min bästa vän och färgat håret och träffade våran gulliga släkting  han är så söt den lilla.
Världens finaste🥰
Åkte och beställde tårtan och min brudbukett så nu är nästan allt det också klart.
Kom hem och nu lagar jag mat" nån grismat som vissa kallar det" till min man som jag lurar igen" fast jag betalar det mesta"🤣🤣🤣🤣🤣
Kyckling och ris men det kommer inte ifrån grisen hoppas jag för oss som vet då 🤣
I morgon blir det en shopping dag med den bästa vännen och äta gott och ha det bra och handla dom där djävla skorna, som jag aldrig hittar.
Snart fyller min son år och sen fyller min lilla Wilma 10 år mitt barnbarn " som inte är så liten nu längre.
Ut och köpa lite presenter till dom, kanske hittar nåt i morgon.
Nu längtar jag till semester och min frizon där jag kan njuta av sommaren med alla vänner där uppe och dom som kommer upp på helgerna och hälsar på🥰
Guld värt.
Funderar på att köpa en ny tv upp dit en som är lite större och sälja den jag nyss köpte🤣
Vi får se.
Ja " Grismaten är snart klar nu så nu ska det serveras😉
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0