Onsdag

Onsdag och jakten på vita pumps fortsätter  det är som en parodi att vita pumps inte längre Finns!
Sitter här med värmekudden som är min livräddare när min värk kommer.
Mannen tog caddyn till jobbet idag eftersom jag vill besikta den och se vad det blir!
Utanför kör ungarna och står och varvar med mopederna, när mannen ska upp 5 i morgon bitti  och undrar "går dom inte i skolan alls nuförtiden?
Annars tycker man väl att 12 på natten borde man sova.
Idag behöver jag inte göra nån " grismat"  heller då mannen är hemma själv  vad fan han kan väl laga mat själv så slipper han äta min mat🤣
Själv ska jag smaska på nåt gott ute med världens bästa vän🥰
Hämta mer vin idag😉
Funderar på att ha en vinkväll sen nån kväll då min dotter Bella också ville fira oss efteråt  , så jag får nog dela upp vinkvällarna på två vinkvällar eftersom halva släkten är ju osams med varann och vill inte umgås med varann eller ens träffas😉
Så då delar jag upp det med dom som brukar umgås eftersom jag umgås med alla!
Det blir nog bra till slut skulle jag tro.
Nästa vecka ska jag baka smörgåstårtan till min minsta son till festen som han ska ha, tänk att han är minst och fyller 25 år i år.
Åren går så fort och han har blivit en sån fin man, och jag är så himla glad att han inte brås på sin pappa i alla fall.
Dom har ett sånt fint hem, städat och allt på sin plats, precis som mamma😉
Alla mina vänner tycker att jag har så fint hemma och är så duktig på inredning, dom som varit hem till mig såklart, sen finns det ju människor i " den så kallade släkten" som pratar skit men inte ens varit hit, som inte har en aning hur det ser ut " men pratas ska det göras ändå"
Nu ska jag ut och jaga skor " om jag inte ska behöva gå barfota"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0