Ny vecka.....

Måndag, ny dag och ny vecka igen, och veckorna ramlar iväg.
Världens bästa helg har det varit när han och hon fick bli "vi" äntligen och allt var så fint😍
Fina kläder, fina blommor och fina människor som var med och såg när vi äntligen sa " ja" till varann🥰 som dom flesta väntat på och glädjes åt, " men inte alla "
Min största dotter och hans bror var vittnen, och sen åt vi och drack gott, dukade i garaget och hade jätte kul hela kvällen till in på natten, va länge sen jag hade så kul.
När vi väl lagt oss så fick vi en rejäl överraskning för min minsta son och svärdotter kom förbi och grattade oss🥰
Så gulligt gjort att åka så sent bara för att gratta oss.
Min dotter Bella skrev och frågade om hon fick komma förbi en sväng för hon ville se oss,så hon blev kvar också till inpå natten🥰
Hon bestämde nu att vi ska gå ut om några helger, så det ska bli kul.
Nu är jag fru " igen" för ( jag vet inte vilken gång i ledet😉
Men behöver inte oroa mig för det, för det håller andra koll på åt mig, så snällt😆
Nu byter jag efternamn igen så var noga och kolla nu vad jag heter, så det inte blir nå fel sen😊
På det som en viss ( för mig okänd) människa hängde ut mig på face så vill jag bara berätta att jag har köpt alla möbler och gardiner och all inredning I HUSET,  jag har betalat renovering på huset och utanför, jag har betalat mina bilar helt själv och även hälften på allt vi har köpt tillsammans, jag betalar nog mest i hushållet eftersom hag tjänar mest ( så kanske andra har det också) som kan försörja sig själva men skillnaden är nog stor så eftersom att jag lever inte på min man som vissa gör antar jag eftersom lönen inte är så stor ( är rätt så säker på det )
Om ni inte tror mig så tycker jag att ni ska fråga min man om det istället och inte ha förutfattade meningar för att nån sjuk människa kastar skit på mig och tror att det är så.
Ta för fan reda på sanningen innan du öppnar din stora käft.
Folk kan gissa skälva vem det pratas mest om.
Ha en bra dag alla mina fina🥰
 
 
Dagen var den bästa i mit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0