Ny vecka.....

Måndag, ny dag och en ny vecka börjar igen, 8 nätter kvar innan vi får semester som ska avnjutas i förhoppningsvis den soliga värmen både i husvagnen och med goda glada vänner 😆
I helgen har vi varit tvungna att vara hemma då det har varit alldeles för varmt för katterna om vi skulle åkt till husvagnen.
Så i fredags ville min dotter Bella att jag skulle följa med henne till Ikea och handla lite till hennes nya hem ( hon har fått det så fint🥰
Sen var vi förbi vid min minsta son och bästa svärdotter en sväng för Wilton hade glömt sin keps där när dom var där sist när Benji fyllde år.
Fikade där och åkte sen hem.
Beställde nya trädgårdsmöbler också som är för 12 personer så nu får vi plats i alla fall vi som alltid har så många på besök.
I lördags åkte jag och mannen till Mejk och handlade lite fint och sen till rusta och köpte en ny stor grill som är bra att ha nu när man ska grilla med sina vänner i sommar😍
Igår storstädade jag hela huset, hängde upp nya gardiner och la fram nya kuddar i soffan som jag köpte i Lördags och det blev så himla fint.
Haft besök hela helgen när vi har varit hemma, av barn, barnbarn,vänner, så mysigt.
På tisdag fyller mitt barnbarn Wilma år och sen fyller mina andra barnbarn Wilton och Alexander år så nu blir det 3 kalas på kort tid att åka på igen🥰
Så blir det lite äventyr på semestern också förstås🥰
Igår har det regnat och åskat men det behövdes verkligen nu.
Kanske det blir lite skönare i luften.
På fredag blir det utgång med dom bästa, det ska bli jätte skoj faktiskt, är ju knappt ut nuförtiden men nu så😉
Jag har valt nu att ta bort allt negativa inlägg 
och allt sånt som handlar om sånt som är tungt, och jag mår så himla mycket bättre.
Hur gärna man än vill missa det som skrivs så går det tyvärr inte, så jag kämpar på och bara trycker bort det som jag inte vill se.
Många tycker kanske nu att jag är en fegis, men jag ner på det och det är dom som är dom riktiga fegisar.
De som delar allt elände, och är arga är bara för att få ut sin frustration för tillfället och må bra själva men kom ihåg att det lagras inom 
i det inre.
Frustration är bara destruktivitet och maktlöshet, kom ihåg det.
Ha en bra vecka🥰
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0