Midsommar

Lördag idag och i tisdags morse när jag vaknade fick jag mig en smärre glad överraskning, ibland är det bara en ren tur att man inte missar nåt när man inte kollar så man inte missar🥰
I måndags hämtade vi reglarna till golvet på altanen som mannen har byggt på nu i midsommar när jag ska jobba❤
Så nu är reglarna klara  så nu bara att hämta själva golvet då nån dag här framöver😍
Han är så duktig att bygga allt själv" så ingen kan sen komma och säga att nån hjälpt till i alla fall😉"
Han är en riktig redig karl min man😊
Fixar allt själv precis som det ska vara.
Sen var vi ivägbjudna på fika då också och träffade en hel del barn och barnbarn" där" några av dom som i alla fall tycker om mig som farmor och mormor🥰
Härliga små liv❤
I tisdags kom det ganska mycket regn.
Trist.
I onsdags var vi en vända till Borlänge och shoppade lite på Ikea, det blev en hel del faktiskt😍
Lite nytt till hjärtat också.
Igår fick jag så fina glas av mina döttrar i bröllopspresent som det stod våra namn och årsdag på, så gulligt av dom🥰
Jag har så fina barn🥰
Dom kommer användas just på våran årsdag.
I förrgår gick jag på mina nätter igen, 12 nätter kvar sen är det semester äntligen.
I förrgår var vi bortbjudna på midsommarmat, så gött minsann😉 så jag fick väl sova några timmar i alla fall innan det bar iväg.
Sen har jag nu två nätter kvar innan min frivecka igen  som ska fixas lite inför utekvällen med dom bästa.
Det ska bli så skoj att gå ut med dom tokigheter döttrar man kan ha😆
Idag blev vi uppbjudna till min dotter på fika, och hon har fått så fint hemma  köksbordet blev kötte bra där, barnen fick egna rum  och hon har så mysigt och allt på sin plats  precis som sin mamma.
Jag älskar när allt är i ordning och har fint hemma, då trivs jag bäst, och man behöver inte städa så ofta heller🥰
Ha en fin fortsättning på midsommarhelgen, själv laddar jag för natt 3/4 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0