Måndag

Ny dag och ny vecka igen som förmodligen kommer bli den lyckligaste veckan i mitt liv även om det blir den värsta för vissa andra människor😉

Jag går nu på 8-ledighet som ska umgås med min dotter och ha mamma/dotter dag med shopping och ha det bra.

Jobbat 5 nätter nu som vissa inte varit särskilt roliga men man måste ändå göra sitt jobb.

Fick stanna och stoppa bilar inatt pga en olycka och som tur var så stannade en ung kille och hjälpte oss.

Alla ungdomar är inte hopplösa utan det finns unika fall.

Tack så mycket snälla du som hjälpte oss inatt.

Med tanke på allt runt omkring just nu så  pratar förmodligen många bakom ryggen på mig hur många som gånger jag varit gift och hur jag lurar mina män, och sen är så himla fina utåt.

Men vet ni ingen av dom tycker ju att männen gjort nåt fel utan allt fel ligger ju såklart bara hos mig.

Märkligt att det är så, för antagligen så är det nog helt normalt att leva med en man som misshandlar en och slår en varje dag och även när man är gravid, och sen går ut och med den värsta råpundaren som finns i hela stan, och är otrogen, men vet ni i deras bekantskapskrets och i deras värld är det nog helt normalt" men absolut inte i min" för om man är van att leva med sånt så har man säkert inget annat liv.

Men när jag sen träffar nån som är helt underbar åt både mig och mina barn/ barnbarn så är man inte nöjd ändå, utan ska bara förstöra för att man själv inte har det bra.

Jag tycker mest synd om min man eftersom han varit så snäll och varit med på alla presenter och julklappar till barnbarnen fast han inte ens har några egna barn, och sen blivit utnyttjad att man inte ens är omtyckt  fy fan säger jag vilka falska människor det finns.

Nu har många gjort ett val och det får man stå för  men det här är till den bästa som finns.

~ Till DIG ~
Jag hade aldrig kunnat drömma om att träffa någon som dig & dessutom få ha dig i mitt liv, men drömmen blev sann den dagen jag träffade dig.

Nu när jag äntligen hittat dig så vill jag aldrig förlora dig, jag är så otroligt tacksam för att jag mötte någon som är så fin, både på ut & insidan som du är, hur mycket jag än skulle leta så skulle jag aldrig hitta någon som dig.

Tack för alla fina & oersättliga minnen som du fört in i mitt liv och tack för allt du gjort & fortfarande gör för mig & jag hoppas av hela mitt hjärta att du alltid finns kvar hos mig!!

🌹 Du äger nyckeln till mitt hjärta 🌹


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0