Lördag

Lördag och helgen är här igen 🥰
Igår gjorde jag klart smörgåstårtan som beställdes som vi sen åkte till min son Benji med för han ska ha fest idag med sina vänner, för han blir ju 25 år idag, så stor han har blivit.
Härligt och världens finaste och gulligaste son som man kan ha😍
Och världéns gulligaste svärdotter som man kan ha🥰
Min dotter och barnbarnen var också där så vi fick träffades också🥰
Själv har jag legat sjuk hela veckan och varit lite ute i solen på gården i alla fall, för att få lite frisk luft.
Fick ett trist besked igår för tydligen så får dom som bestämmer göra hur dom vill, ljuga och lova men hålla är en annan sak  så nu har jag andra planer för framtiden  för jag gillar inte folk som lovar och inte håller det sen, utan då får det allt vara.
Bitter fitta var jag igår😡
Det får man vara ibland fast det inte händer så ofta😆
Nu blir det nog att vara tjänstledig ett tag och prova på nåt annat istället.
Idag åkte vi upp till våran frizon och satt upp sista gardinerna så nu är det klart, och det blev så fint, jag  gillar ju att ha fint även i husvagnen så man ska trivas där😉
Älskar inredning.
Mannen fixade med solcellen den nya och sen blev vi nerbjudna på fika till grannarna  mumma😉
Mannen satt i även den nya omvandlaren som "jag köpte" och inte utnyttjade mannen🤣🤣🤣"som är större än den vi hade så nu blir det bättre, även om vi klarade oss med en mindre förut😍
Nu har vi nyss kommit hem och är bortbjudna på grillat ikväll😛
Det ska bli sååååå gött😛
Nu har värmen kommit och jag tycker att det är så skönt, älskar ju sol och värme.
I midsommar är vi bortbjudna på mat så jag jobbar men tror nog jag ska nog hinna med det ändå😉
Det blir skoj😆
Ha en bra Lördag🥰
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0