Dagen före🥰

Idag är det då äntligen fredag" igen" och dagen före❤
Jag har varit in till stan en sväng och fixat det sista inför dagen  och mannen har hämtat tårtan efter jobbet och jag har hämtat buketten" så spännande" den blev så himla fin❤
Sålde min caddy igår då vi inte behöver den längre till en jätte trevlig kille som hade restaurang som köpte den som firma bil och vi blev nerbjudna dit och äta😊
Det ska vi nog prova nån gång antar jag.
Ikväll ska vi duka och göra det sista innan min finaste dag kommer att komma.
Ätit sallad idag då vi beställde mat ute när man har så mycket att fixa.
Ikväll kommer min dotter och fixar mina naglar och det kommer bli så fint.
Nu är vi snart i mål, känns fantastiskt faktiskt eftersom många av mina vänner nu går skilda vägar när vi bestämmer oss för att bli " vi" istället.
Det är ett sånt år nu och man kan kolla bara i horoskopet vad rörigt det är för många i världen just nu.
Allt har en mening och vi är här för att lösa våra karman  så är det bara.
Det blir aldrig som vi tänkt oss utan som det är meningen att det ska bli från dom där uppe😉😇❤
Bara att glida med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0