Torsdag

Torsdag och nu kom sista dagen som vi har spenderat med mina barn och barnbarn som har varit helt toppen i husvagnenđŸ„°
Vi har fikat, och grillat, Ă€tit gott och druckit gott, varit ute i skogen hela gĂ€nget och spelat spel och bara mĂ„tt bra, som man brukar göra nĂ€r man Ă€r i goda sĂ€llskapđŸ„°
IgÄr kom min ex svÀrson och hÀlsade pÄ oss och min andra svÀrson och bÄda Ät med oss, det var kul att dom ocksÄ tittade förbi.
Idag Äkte vi hem igen och ska vila nÄgra dagar, vi ska plocka ihop soffan ocksÄ ikvÀll, och köra ivÀg skrÀp till spoptippen i morgon, och pÄ Söndag Àr det kalas för mina barnbarn ( dom som tycker om mig dÄ) som jag vet om i alla fall.
Och dit vi Ă€r bjudna sĂ„klart😉
Sen ska vi ut pÄ lite Àventyr nÀsta vecka till olika spökstÀllen och sÄnt med vÄra vÀnner och det Àlskar jag verkligen.
MĂ„ndag blir det ju shopping dag igen😉 ( Ă€lskar sĂ„nt) helst nĂ€r man Ă€r kvinna och kan betala för sig sjĂ€lv ocksĂ„ och inte behöva blĂ„sa sin man😉 ) 
I morgon skickar jag efter ett nytt soffbord för det ska komma in igen nÀsta vecka sÄ man vet att man fÄr ett i alla fall.
JÀtte snyggt, kostar bara 5000, drabbar inte heller nÄgon fattig.
SĂ„ sa min mamma alltid😆
Idag fyller lilla Milea 1 Ă„r, hon har blivit sĂ„ stor " tror jag i alla fall" dĂ„ jag inte har sett henne sen hon var var bara nĂ„gra veckor gammal, men Ulla sĂ€ger grattis i alla fallđŸ„°đŸ˜‰
Det fĂ„r man vĂ€l göra i alla fall fast man inte fĂ„r vara med som slĂ€ktđŸ€”
Hursomhelst helst sÄ skiter jag faktiskt i vilket.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0