Tisdag

Tisdag, jag har varit på massage, sned över en centimeter igen och fattar fortfarande inte varför det blir så varenda gång?
Jobbet kanske men det blir bättre i framtiden skulle jag tro🥰
Idag ska jag ner till delplocken och kika lite om dom har nåt kul.
Idag kom också resten av trädgårdsmöblerna så nu blir det lite mer plats när alla är här och sängen är också ihop plockad och klar och man sover som en prinsessa i den också🥰
Nya tv- n är på plats, papperen är pålagda på lådan och allt är nu klart🥰
I morgon ska jag åka iväg och kolla på en soffa, få se om jag hittar nåt?
In på EKO en sväng också då mina jobbar kompisar sagt att det finns så mycket där.
In på bolaget och handla lite till grillfesten, det kommer bli så skoj.
Sätta ut annons på samsung s 10 så den kanske blir såld.
Det blir lite för mycket att behålla allt när man köper nå nytt.
3 nätter kvar, sen semester, sen blir det frizon och husvagn, min dotter Therese har också köpt husvagn nu så hon sa igår att hon skulle fråga min andra dotter  Bella om hon ville följa med henne upp dit vi är och vara med hennee och barnen en helg, så det kommer nog bli skoj.
Hon måste bli frisk snart nu.
Just nu kom det främmande, som det gör hela dagarna här.
Måste också åka och lämna bröllopspresenten till min dotter också, man hinner ingenting snart  så mycket som det är att göra hemma när man har en massa projekt hela tiden.
Snart börjar skolan också och det ska verkligen bli skönt.
Få se om det blir en resa till Ullared också på semestern, köpa lite julklappar till barnbarnen, så det också blir klart.
Nu ska jag njuta av dagen, av solen, av livet som har att ge medans tid finns kvar🥰
Ha en bra dag alla goa därute!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0