Ny vecka.....

Ny dag, ny vecka " igen" och semestern börjar äntligen idag med massa med planer som ska göras, men i helgen har vi varit i husvagnen och ätit och druckit gott och umgåtts med alla roliga och trevliga vänner däruppe, det som är så kul är att vi känner så många där.
Igår fick vi packa ihop och åka hem igen därifrån då mannens chef ringde och beordrade ut han på jobbet då det inte finns nån som kan lossa alla lastbilar" på hans första semesterdag"😡
Kul" eller not"
Så nu är vi hemma igen och får passa på att åka upp och fira farmors kille Alexander som har fyllt 12 år, så stor och fin kille😍
Är så glad att jag åtminstone får vara farmor " åt hälften av barnbarnen i alla fall"😉
Onsdag blir det en shoppingdag " igen"😊 och kolla på ett nytt soffbord och tv bänk.
Längtar redan upp till husvagnen igen och min största dotter Therese frågade om det gick bra att dom också fick komma upp dit på semestern för hon skulle fråga även min andra dotter Bella om hon och barnen ville följa med henne upp och vara med henne och barnen i deras husvagn, när dom är där, så det blir nog skoj.
Är så roligt när barnen frågar själva om dom får och vill gärna komma upp och umgås med oss, campingen är ju för alla så jag kan ju inte precis säga nej😉
Idag blev det en sväng in till stan och dricka kaffe, sen in på bolaget och handla lite så nu är det nästan klart tills vi ska upp igen och äta och dricka gott med våra vänner😉
Mysigt.
Så härligt med semester.
Sen frågade min dotter Bella om vi ville följa med ut en dag på äventyr med henne och barnen.
Skoj när dom frågar om vi vill följa med dom och vi vill inte alls tränga oss på hos nån och fråga utan frågar dom oss själva så följer vi gärna med.
Då vet vi i alla fall att frågar man så följer vi med utan att tränga oss på.
Helt klart.
Nu får alla som har semester ha en bra tid, det ska jag ha i alla fall🥰
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0