Lördag

Lördag,det betyder helg fast man har ju faktiskt semester❤
Min nya soffa kom idag" ja jag sa att MIN SOFFA hade kommit då jag själv har köpt och betalat den😉😆 så den här gången blev  mannen inte lurad" igen" tänk vad jag är snäll och duktig.
Jag som kan betala allt själv, om man nu inte visste det tänkte jag😆👌
Idag har jag faktiskt städat undan, och plockat ihop, jag som är pedant du vet😊
Du som inte tror det kan ju fråga min man hur det är ställt med det😉
Han klagar jämt på att jag städar och det alltid ska vara så rent.
Om man säger nånting om nån då ska det vara sant också och inte fullt av lögner.
Idag ser det ut som om vi kommer få regn, men vem bryr sig egentligen?
Inte vi i alla fall, vi har det bra ändå😊👌😉
Härom dagen så köpte vi en Beetle så fula men så sköna att åka i, billigt också.
Bra att ha en extra bil och djäklar vad stora dom är inuti fast dom ser så små ut utanpå.
Jag har funderat på varför människor är så elaka åt varandra hela tiden, säger saker bakom ryggen men vågar inte säga rakt ut vad man tycker och det är fegt tycker jag,  och sen sitta och vara trevlig när man träffas, sen är man inte vatten värd när man pratar med andra.
Just nu är vi inne i en period där vi ska rensa våran " karma" från både nuvarande liv och våra alla förra liv!
Många är starka och klarar av det medans andra är svaga och bara gråter och förstår inte varför deras liv är så djävligt.
Vissa mår skit, vissa så dåligt så dom tar livet av sig till och med!
Men det är bara att gå vidare i livet och rensa" jag kan lova att jag har rensat"
Mer kommer det säkert också.
I natt drömde jag så konstigt, min man sa att jag pratade på ett annat språk i sömnen, men bara jag vet vad det betyder😉 och det kommer andra snart få se också  " tyst som muren" är jag och kom ihåg att det ska rensas nu.
Allt som händer nu har en mening  glöm inte det.
Idag var jag iväg och köpte så gott fikabröd, nå runda bullar med kanel uppepå och blandning av vaniljkräm och grädde inuti.
Köper alltid såna när jag fikar på BK med mina vänner.
Längtar till tisdag då jag får umgås med mina döttrar och barnbarn" kom ihåg att dom bjudit upp sig själva"😉😆🤣
Det ska bli så skoj och det är kul när barnen frågar om dom får komma och ha lite mys❤🥰😍
Blir lite gott att äta och dricka lite vin🤩
Nu får ni ha en bästa helg, själv njuter jag av semestern❤
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0