Fredag

Fredag, ny dag och nya äventyr då jag i förrgår åkte ner till Örebro till den nya affären EKO och handlade lite, med dom bästa såklart😉 och sen in på ikea och kolla på en ny soffa då vi inte än bestämt vilken soffa vi vill ha än.
Är så djävla trött på divansoffa så jag kan spy.
Dom är så djävla fula och kommer aldrig mer att köpa en så obekväm soffa nå mer👌
Hittade ingen så när vi kom hem beställde jag väl en då på nätet så det blev en hörnsoffa med nackstöd😊
Vi var även in på dollar och mejk och handlade lite.
Vet du " nyfiken" ( att jag  betalalade allt själv också, det du, nu vart du chockad va?)
Sitt där och skäms nu.
En redig kvinna betalar för sig själv vet du😉
Alla möbler, blommor, gardiner, täcken, kuddar, saker, 3 tv, sängkläder, tavlor, klockor, ja vad mer jag nu ska räkna upp i mitt hem, som typ allt  men du ska veta att allt det har jag betalat för mina egna pengar, som jag själv har tjänat ihop så nu ska jag tala om att min man har inte blivit blåst, som vissa andra påstår.
Du kan ju fråga han själv du som varit så snäll jämt😉
Som vissa sitter och påstår, så sopa rent framför din egen dörr istället😡
Igår var vi upp till husvagnen med lite grejer, och inatt fick jag inte jobba utan det blev akuten i Falun istället( tänker absolut inte berätta varför här då vissa sitter och mår bra enbart av andras olycka😉dessutom har dom inte ett skit med det att göra heller. 
Men på vägen låg en lastbil med trailer framför oss som antingen var han full eller så somnade han då han rammade mittlinjen och kom över på fel sida, och tillbaks  det flög bildelar överallt så dom på andra vägbanan måste ha slitit på sig, så hade vi legat närmare hade vi fått delar på våran bil.
Det var verkligen en upplevelse.
Nu har vi fått upp trädgårdsmöblerna  dom nya och det blev jätte fint och praktiskt när man är många så man kan umgås alla. 
Nu ska jag vara ut och jaga rätt på en ny tv bänk och ett nytt soffbord.
Det kommer bli så fint.
Idag har jag även varit ner och firat min dotter som har fyllt år och träffade mina goa barnbarn🥰
Ha en bra helg alla fina🥰
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0