Fredag

Fredag och det är helg igen, lite vin och äta gott med vänner blir det då, men oj vad många som läste min blogg igår så det var nog just den människan som tog åt sig i alla fall får jag hoppas🤔
Kanske läste flera gånger🤣🤣🤣🤣😉
Mannen är i sommarstugan och jag sitter hemma med en kopp kaffe och inväntar min dotter " som nån där ute klagar på att vi umgås för mycket" men hon får väl komma hit hur ofta hon vill eller?
Jag har väl inte nekat nåt av mina barn att komma och hälsa på!
Tänk att människor alltid gärna vill bestämma vad alla andra ska göra, istället för att göra det man vill själv.
Man får väl umgås med vem man vill utan att nån annan ska bry sig.
Jag skiter totalt i vem alla andra umgås med.
Jag kan ju inte neka folk att komma hit heller.
Vill man komma hit så är man välkommen men jag själv är inte en sån människa som springer runt i alla gårdarna och dricker kaffe för jag har faktiskt annat att göra här hemma.
Idag kom även min ex svärson och barnen och hälsade på, så mysigt❤
Köras grejer till soptippen, nja finns lite att göra i alla fall och svårt att hinna med mer än det som är nödvändigt😉
Den som har ett hus vet att det finns att göra, så är det bara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0