Söndag

Söndag " igen" och veckan lider åter igen emot sitt slut och i morgon börjar en ny❤
Nya utmaningar och nya projekt står på schemat.
Ett tag sen jag skrev här sist och eftersom jag har varit lite loj så har jag inte orkat med att skriva här.
Året som gått har varit lite upp och ner och jag hoppas att det här året blir bättre.
Förra året har många mått dåligt och många vet inte varför men jag är i alla fall glad att jag vet varför.
Djupa hemligheter har nu kommit upp till ytan om både det ena och det andra som man inte kan göra nåt åt " tyvärr"och man vet varken ut eller in och att veta saker i förväg är inte alltid så kul även om det ändå har en mening i livet.
Vi har prövningar som vi ska gå igenom livet och gör vi inte det på egen hand så får vi hjälp med det.
Alla förstår inte varför men vi som gör det hänger bara på.
Jag har gått tillbaka till mitt jobb också trots min kraftiga spricka i handleden och värken på det men det har gått ganska bra.
Arbetskompisar som blev så jätte glada att jag kom tillbaka betyder allt❤
Nu är jag med i matchen igen på jobbet och det känns jätte bra.
Annars har jag försökt att vila lite men ändå göra det som jag tycker om.
Rensat garderober och sen skickat iväg kläder i storlek xs och small som jag inte längre behövde och en väns dotter blev överlycklig❤
Härligt att göra nån glad ibland.
Lagt nytt golv på hela övervåningen i hall och sovrum gjorde vi också förra veckan och det blev jätte bra
Golvet var gratis" man har lite kontakter" som tur är.
Ibland är det bra att ha tjänster och gentjänster.
Idag åkte vi ut i skogen och grillade och satt bara i solen och njöt och det är det bästa jag vet.
Att bara få " vara" och inte tänka på nåt utan bara rensa hjärnan på noll igen.
Det är bra och renande.
Sen ringde min dotter och hade bakat och ville att vi skulle komma så vi blev uppbjudna på fika❤
Kanon gott.
Nu är det dax att sova😴😴😴
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0