Tisdag

Ny dag och natten har inte varit den bästa, men jag klev upp trött som en gnu 👀 på morgonen i alla fall, la mig i soffan och drack lite ☕ och kollade på serier 🎬 och försökte på alla sätt och vis försöka att kontrollera min smärta i min kropp som jag brukar kunna göra men den här gången gick inte smärtan över.👩‍🍳
Läkaren för 10 dgr sen och tog prover klockan 2 på natten,och läkaren igår och nya blodprover, igen eftersom symtom återkommit så man får se vad det visar nu då.
Genomförkyld på det och allmänt matt i kroppen och känner mig som en zombie.
Jobbar på och sköter det som måste skötas ( resten skiter jag bara i).
I går var det klippning som stod på schemat och hämta en tv (en till😄)
Nu har vi 2 till husvagnen och 2 hemma och ändå gav vi bort en till ett av barnbarnen.
Nu när jag köper 1 till måste jag nog sälja en ändå😄😄😄😄😄
Idag ringde min dotter och sa att mitt barnbarn hade köpt fika så dom bjöd upp mig på fika❤, så underbara dom små kan vara och så himla omtänksamma.
Dom tänker på sin mormor dom❤
Vad skulle jag göra utan dom.
Sen ringde mannen och och så att han skulle köpa med kinamat hem idag så då vi ju slapp laga nå mat, världens bästa man har jag😉
När man har mycket runt omkring och inte mår så himla bra är det skönt att ha dom närmaste runt sig som alltid finns❤
Man vet vilka som man kan säga precis allt till och det är jätte skönt.
I morgon är det massage på schemat, ska bli så skönt men ack så ont det kommer göra men det är välbehövligt i alla fall.
Annars vilodag i morgon med.
Lördag är det kalas igen för mitt barnbarn, veckorna bara rinner iväg och jag hinner inte riktigt med.
Saker som måste fixas nu, rörigt och massor att göra och mycket i huvet som snurrar på en gång när allt ska färdigställas och planeras❤
När man blir äldre och man ser hur många går bort i tidig ålder så börjar man tänka annorlunda och vill göra det bästa av situationen som man vill att det ska bli.
Man vet aldrig när man ligger där och inte finns mer och då kanske nån står i all kaos.
Fika med en arbetskamrat nån dag blir det också och plugg som ska göras innan tentan igen.
Allt rullar på ( fast i snabbare takt)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0