Söndag

Söndag och veckan lider mot sitt slut ännu en gång, och en ny vecka börjar i morgon igen.
Trött som en gnu men bara att kämpa på och jobba på tills nästa ledighet👌
Vädret är ju inte det bästa  men nu längtar man tills sommaren med allt skoj som väntar.
Skotern har stått i garaget på ställningen hela vintern, då det inte har varit nå snö men den har blivit startad i alla fall👌👌
Ångrar att vi inte följde med gänget upp till Tandådalen alla ggr dom har åkt upp men tiden fanns tyvärr inte.
Nu har vi bestämt oss för att nästa vinter hänger vi på vi också och hyr stuga.
Det är det bästa gänget man kan åka med och som man har så kul med.
Idag har vi varit ute och gått ca 1 mil ,det var så skönt ute i solen idag och skönt att röra på sig.
Man blir mycket piggare när man får vara ute.
Mannen tyckte att det var jobbigt att gå så långt men jag tyckte att det var skönt.
Katterna har också fått vara ute en sväng i solen idag❤
Mysbollarna våra❤
Dålig i allergin är jag just nu också pga den tidiga pollen som redan kommit men jag är ju så van.
Tur att dom vi hälsar på inte har några djur, eftersom det är som det är nu, mina egna små är jag immun emot dom tur är🥰
I morgon startar en ny vecka upp igen och Måndag börjar med skola och tenta ( som jag helt hade glömt bort) men det löste sig ändå.
Sen vankas det ju min vanliga jobbvecka med dom bästa ( igen).
Skönt att få jobba med dom.
Har världens bästa arbetskompisar, och även om man är med om mycket på helgerna och så, är det guld värt mitt jobb.
Man ser mycket elände och ibland undrar man allt.
Men nån måste göra det jobbet också, så är det ju.
Idag sågar mannen träd och han har tvättat bilarna ( världens bästa 🥰❤ )
Själv ska jag göra klart allt här hemma innan dagen är slut och veckan som börjar i morgon tar vid med nya utmaningar❤
Idag gjorde jag beställningen❤🥰😉
Det kommer bli så bra😉🥰❤
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0