Lördag

Lördag och sovit som en stock i natt (efter att ha kollat på en bra serie till mitt i natten😉 medans mannen snarkade och sov bredvid mig 😂
Vaknade vid 9 och då hade mannen redan plockat ner v70- n i garaget och tagit bort både skärmar och front på den ( nu går den snart till skrot) och delarna blir kvar då dom kan vara bra att ha till min bil..
Sen åt vi frukost tillsammans ( smörgåstårtan som blev kvar sen igår) 
Åkte upp och firade mitt barnbarn Thilde som fyllde 7 år idag ( hon fick ett par blinkande tennisskor som hon ville ha) av oss och blev jätte glad för dom.
Hennes barn är så tacksamma och väluppfostrade och tackar jämt för allt som dom får.
Träffade mina andra barn och barnbarn där ( dom som firar barnen) och även min bror och hans familj.
Dom som får en att skratta och må så bra.
Älskar att umgås med dom och träffas och göra saker tillsammans❤
Min svärson sa åt oss idag att vi får köpa en båt nu så vi kan åka ut tillsammans i sommar ( så det får väl bli en sån till sommaren då)
Mysigt att vara ute på sjön.
Nu har vi nyss ätit ( blev mat på Hasses idag, så gott) då jag inte helt enkelt hade nån lust att laga nån idag😉😉
Ha en trevlig Lördag alla fina idag ,det ska jag ha❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0