Helg igen

Äntligen fredag och helt slut efter mina nätter, så ikväll är jag väl värd lite gott att äta och lite gott att dricka med" han" som får mitt liv att glänsa och han som alltid finns till hands när man mår lite kasst emellanåt❤
Han som sitter bredvid min sida när jag behöver det som mest.
Han som överraskar mig med både det ena och det andra.
Han som förstår mig när det behövs och han som bryr sig mest❤
Han som stöttar mig både i vått och torrt.
Ledig helg och jag ska bara njuta efter en vecka med skola och tentan i måndags som jag klarade för andra gången i rad trots att jag inte ens öppnat böckerna👌😉
En eloge till mig själv ( när man inte får det av nån annan får man ge sig själv en😉👌😉👌)
Veckan har varit kaotisk annars, inte för mig men för nån jag känner och människan är igång igen ( med sina sjuka saker)
Dagarna har runnit iväg och jag rullar bara med, förutom jobb och skola ska man hinna handla, plugga, tvätta och allt annat som ska hinnas med också.
Mannen har ställt in min bil i garaget och börjat kolla igenom den inför besiktning så man inte får en massa onödiga tvåor, en riktig karl med andra ord❤
Tur att jag har en sån duktig karl,vad skulle jag göra utan han,tänk vad jag sparat in pengar på att slippa lämna in Bilen på verkstad ❤
Det här med coronaviruset som folk får panik för! 
Hade ni samma panik när alla andra influensor härjade?
Det är gamla o sjuka och barn som drabbas mest( precis som all annan influensa,)
Det dör inte fler i % i den här influensan än i nån annan.
Bättre att bunkra i så fall och hålla sig hemma och inne men vem tänker på att bunkra,?
Sen står dom där och gnäller istället att man inte tänkt på att köpa det där eller det där!
Om man tänker på att förebygga innan man får det behöver man inte vara orolig alls då slipper man även den här influensan.
Dom håller antagligen på att ta fram " ett till vaccin" som inte förmodligen är beprövat" och folk blir skadade som många av dom blev av svin influensan" vaccinet bara för att läkemedelsbolagen " ännu en gång inte ska gå back" och allt handlar bara om pengar ( sen skiter dom i om man blir skadad eller inte)
Bättre att välja sånt som inte skadar utan botar och våra förberedd.
Det är jag👌👌👌👌
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0