Fredag

Fredag igen och då satt jag och tänkte ( helg igen och kalas som nalkas av ett av mina barnbarn igen i morgon Lördag,ska bli kul att träffa barn och barnbarn igen😉
Helgerna med kalas är det mysigaste som finns och att få träffa alla och skratta och må bra❤😘🥰
Jag har varit ledig i veckan då schemat har varit huller om buller för alla😂
Men nu är det helg och faktiskt alla hjärtans dag och jag och mannen har köpt lite presenter till varandra för att förklara våran kärlek till varandra 🥰😘❤🥰😘❤
Nu snart blir det smörgåstårta och ett glas vin med den bästa som finns i mitt liv❤
Han som alltid finns när man behöver det och han som kommer få utdelning av det också så småningom❤😘🥰
Lite film blir det nog också och bara ha det bra.
Har storstädat huset idag ( vilket tar bar 2 timmar då jag är pedant och håller efter)
Det är min stil det att ha allt på sin plats och rent.
Ha en bra dag alla fina🥰❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0