Fredag

Fredag igen,och veckorna bara ramlar iväg så fort och jag bara åker med, i rask takt.
En vecka till har gått nu och helgen står framför dörren ytterligare en gång❤
Har träffat mina barn och barnbarn nu under veckan, dom som är så otroligt Goa och ringer till mig och frågar om man vill komma dit och fika❤
Dom små änglarna som finns i mitt liv❤
Jag har haft en ledig vecka nu men tror ni att jag har legat på latsidan då ,så tror då ni allt helt fel😉 för jag har stått i och storstädat här hemma ( pedant som jag är) och allt ska vara på sin plats och snyggt och fint ska det vara och tvättkorgen ska vara tom👌
Haft besök av en arbetskompis, som tyckte att jag har ett så fint och hemtrevligt hem ( det har jag ju också) eftersom jag tycker om att ha det fint hemma ,då trivs jag som bäst❤
Helgen är det fullt upp precis som vanligt med det man måste göra för att överleva..
Långhelg med jobb.
På måndag är det tenta igen ( jag som inte ens slagit upp boken en enda gång och tittat än) men jag brukar inte oroa mig sådär värst mycket i alla fall ( eftersom jag har turen och skickligheten att ha läshuvud)
Jag klarar nog den ändå.
Vad har man annars huvudet till😉😉
Annars så är allt som vanlig, värk i kroppen och endast dom som förstår vet ( inte många då) men dom finns.
Plötsligt händer det😉❤👌
Och plötsligt är faktiskt inte så ofta.
Nu längtar jag till alla våra planer som ska göras här framöver med släkt och vänner.
Längtar till sommaren nu och våran egen frizon och få umgås med släkt och vänner och få grilla och skratta och bara ha det bara bra❤
Få göra det man vill göra och inte ha varken tider eller jobb att passa..
I förrgår kom mannen hem ( igen) med en bukett rosor" bara sådär" och han är den som verkligen vet när man behöver det❤
Han är verkligen vägen i mitt liv och han kommer också få utdelning för det en dag när det behövs❤
Han är den som fått mig att må så bra som jag gör idag efter allt som hänt och han är min livlina❤
Ikväll blir det nåt gott att äta och ett glas med bin med mannen som kommer finnas i mitt liv❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0