Söndag

Söndag och sista dagen på den här veckan" igen" och sista dagen på den här årets semester också.
Vi har gjort mycket både hemma här på gården med bygge och allt som måste göras på gården" för den som har att göra förstås"och sen har vi fixat lite i sommarstugan också men ändå hunnit också vara i husvagnen så klart och bara myst🥰
Vi har hunnit med att kolla på en nyare husvagn, så vi får se när vi ska byta om vi hittar någon som är i våran smak förstås.
När man har både hus och sommarstuga och husvagn så går tyvärr tiden fort på semestern för att man ska hinna med allt också.
Nu blir det vardag igen och vissa får börja jobba igen och det blir som vanligt, och den som jobbar och pluggar vet ju att man inte hinner så mycket mer om dagarna och jag gör ju båda.
Jag själv är sjuksktiven pga utredning eftersom dom inte kommer fram till vad felet är och bara mina närmaste vet om det.
Få se om läkarna hittar felet men dom är lite bekymrade så under tiden får jag göra detbästa av situationen.
Du som sitter och skrattar uti skogen kan fortsätta med det för jag lägger ingen energi på dig och dina falska människor omkring dig i alla fall.
Vi ska alla infinna döden" vissa tidigare än andra" då är det bara så, och inget att vara rädd för.
Synd bara om dom som blir kvar ensamma.
Ha en djävla bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0