Lördag

Helg igen och Lördag och igår ikväll blev det en vinkväll med dom bästa🥰
Under veckan har jag inte mått så bra och har svårt med att få luft än😆
Varit hemma från jobbet" såklart" men som tur var fick jag reda på att jag har hade haft corona i alla fall då i mars/april när både jag och mannen var sjuka samtidigt.
Så det är tydligen sviter efter det.
Som tur var så dom Första 4 veckorna när jag var sjuk så kunde mannen handla hem allt som behövdes i alla fall eftersom jag inte fick vistas i folksamlingar.
Sen fick jag åka in och handla när han blev sjuk och tur att vi inte var sjuka samtidigt eftersom vi inte har nån hjälp när vi är sjuka.
Fast samtidigt tycker jag att det är skönt att vi klarade allt själva för då kan ingen klaga om vi säger nej heller.
Igår fick jag reda på en glad nyhet som är en " hemlighet" det ska bli så kul🥰.
Då blir det lite firande och det blir så kul🥰
Idag har jag haft främmande av min dotter Isabelle och sen kom jimmy förbi en sväng, sen dök min svärsom Jimmie upp så vi fick lite matjord som blev över.
Elias öste av det åt oss och begärde 100 kronor men han fick 200 så han blev ju nöjd🥰
Han är så otroligt omtänksam och kommer förbi titt som tätt och hälsar på helt själv🥰
Sen åkte vi in till stan en sväng för jag skulle handla lite på rusta, sen när vi kom hem luktade det bränt i hela huset.
Vi letade och letade men sen kände jag på mig, som jag brukar göra att det var spisen.
Vi drog fram spisen och jag kan säga att vi har haft en djävla tur då det hade brunnit i uttaget och både spisen och uttaget var kolsvart.
Så tur som vi har så har vi en fantastisk vän som kom över direkt och hjälpte oss, så nu blir det att åka iväg och köpa en ny spis och den här åker på tippen.
Det drabbar ingen fattig i alla fall😆
Den här helgen blev lite oväntad😉
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0