Fredag

Fredag och i slutet av veckan " igen" och sista semesterveckan.
Vi har varit iväg och kollat på sevärdheter under veckan som man inte kan göra när vi jobbar, då vi jobbar olika skift.
Då får man passa på att göra det på semestern.
Vi har varit ute i skogen och kikat lite på bär och bara njutit av skogsluften som gör att man mår så himla bra.
Jag har plockat av alla hallon på buskarna här hemma och fryst in till smootie i vinter🥰
Mannen har byggt på verandan och nu är taket klart och nya möblerna på plats, han är så himla duktig att bygga helt själv.
Så nu kan man sitta där ute utan att behöva sitta i solen, och nu inväntas grill kvällen.
Jag har fyllt på vitrinskåpet rejält, och min dotter ville ha det sa hon😆😆😆😆😅
Många har börjat jobba igen redan och de flesta börjar också på måndag, då semestern är slut för dom flesta.
Jag själv har sökt en massa nya jobb och hoppas att jag får nåt av dom.
Nu vill jag göra nåt annat i alla fall då jag blev besviken på en viss människa.
Fulla huset av vänner och barn och barnbarn har det också varit, så mysigt🥰
Började faktiskt köpa några julklappar härom dagen till mina barnbarn, och jag som brukar vara klar redan i september men nu i år var jag lite sen😆
Vi hade tänkt åka över till Norge och handla lite så nu har dom öppnat upp så man får åka in.
Få se vilken dag det blir då😆
Jag har haft så konstiga drömmar nu ett tag och jag antar att jag ska släppa vissa saker innan mitt liv är slut här på jorden, även om jag kommer få genomgå några som kommer gå före mig🥰
Det är tur att vi alla inte är som jag och att alla inte vet när det är dags att gå vidare.
Nu får ni ha en bra helg alla fina🥰
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0