Söndag

Söndag och ännu en vecka är till ända, och vi kommer närmare och närmare sommaren nu.
Idag har jag setat i solen och solat medans mannens vänner har varit här och mekat med bilarna  som tur är utomhus så man inte umgås för nära inpå.
Igår åkte vi upp till husvagnen en liten sväng" för att få lite frisk luft" när man inte varken kan eller får umgås med andra människor i dessa tider på nära håll och bara utomhus.
Mannen satte upp tältet på baksidan och jag la rätt i garderober och skåp så man börjar nånstans nu när vi snart kan vara där på all våran lediga tid" oh jag längtar så"
Nu är det förtältet på framsidan som ska upp nästa gång vi åker upp och alla möbler och allt fint som ska ställas upp.
Det är som en liten sommarstuga" fast vi har redan 2 såna också🤣🤣🤣🤣🤣
Kul att ha lite att välja på.
Om man vill åka iväg nånstans nån gång😍
Jag är fortfarande tung i lungorna och börjar faktiskt fundera på om jag har haft coronavirus eller har det" fast i en light version" eftersom det har pågått i 7 veckor nu.
Ja, ja är det så, så är det väl så då!
I morgon börjar återigen en ny vecka och nu är det inte många veckor kvar😉 innan det händer som jag längtat så mycket efter🥰
Mannen är sjuk nu också, så antar att det blir lite vila nu men samtidigt vara ute i friska luften är bra.
Nu har mannen lagat lite omelett" han gör så god sån" och så tog vi lite kyckling till det också, så gött.
I morgon några samtal  som måste göras och lämna in min deklaration så den kommer in i tid också.
Ha en bra vecka nu alla fina🥰
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0