Långfredag

Långfredag och röd dag, lugnt och fridfullt medan min man är ute och bygger räcket till verandan så han kan börja bygga ut verandan på sidan sen.
Följer nyheter om corona eftersom jag är i riskgrupp  så håller jag mig mest inne eller ute på gården och i skogen.
Igår blev jag tvungen att åka in till stan och lämna in papper för att dom ska hinna komma in och vi gick ute och kollade på en större husvagn.
Var ganska folktomt förutom alla 70+ som var ute men nästan inga unga.
Jag kollar alltid om det är mycket folk i affärerna och då går jag inte in, men är det endast några fåtal så håller jag mig på avstånd och går omvägar så jag är långt ifrån.
Jag utsätter mig varken för folk runt omkring mig samt som typ i affärer och sånt.
Men luft måste man ju få.
Man ser bilder på hur folk i Stockholm festar och inte ens bryr sig men dom flesta dör där också.
Själv får jag inte jobba då man jobbar inom vården.
Bara vänta ut allt tills det blir bättre.
När jag var till läkaren förra veckan så frågade han om jag hade tagit säsongens influensa vaccin och jag svarade " efter att ha tittat på han ett tag" att jag tar aldrig sånt pga kvicksilver och gifter som gör att när man tar dom sprutar man in levande virus i kroppen som man blir sjuk av och på längre sikt har det visat sig att det faktiskt är så att vaccin  ställer till mer skada och sjukdomar än vad det hjälper en.
Att får man många vacciner så kommer sjukdomar på sikt att visa sig.
Han tittade på mig "blinkade" med ögat och log mot mig och sa att jag var en klok kvinna som tänkte så" men som läkare får man ju inte säga så åt nån eller åt riskgrupper att inte ta då det är deras jobb som läkare att jobba så, 
Han berättade även  att dom som tagit den influensa sprutan är dom som oftast också får corona och att dom smittar andra just när dom tagit den " eftersom det är ett levande virus"
Jag sa att jag vet vilka skador vaccin ger och han svarade " att det är inget man pratar om" förmodligen för allt handlar om pengar och inte alls om hur viktigt våra människoliv och hur friska vi vill vara är.
Jag gick därifrån med ett leende på mina läppar att jag ännu en gång fått klartecken hur farligt vaccin är och hur det förstör människor immunförsvar.
Av en läkare dessutom.
Inte konstigt att så många barn som växer upp i världen blir och är sjuka jämt.
Jag måste säga att dom föräldrar som vägrar ge sina barn vaccin är och förblir klokare människor som tänker på sina barns hälsa.
Dom är också mer friska har det visat sig.
Ja jag är glad att jag aldrig tar nåt sånt i alla fall.
Tänk nu när dom bygger ut det här förbannade 5G också som är livsfarligt, och vaccin i kombination med det blir man som ett batteri, jag vet för jag har varit där själv.
Nej leva hälsosamt och få ett immunförsvar är min grej i alla fall.
I helgen får man äta mycket gott och dricka gott ,jag fick faktiskt ett påskägg av min man i år  det ska jag smaska på ikväll.
Lite vin och godis blir bra.
Idag blir det grillning då det är så fint ute😍
Ha en bra dag och framförallt en härlig påsk alla goda därute😍
.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0