Fredag

En ny påskhelg har dragit förbi igen ännu ett år och jag tycker det bara är påsk  midsommar och jul  för däremellan jobbar man nästan jämt😆
Fortfarande lite tung i lungorna men har dubblat medicinen få se om eller om det går.
Hoppas det i alla fall.
Tagit blodsocker prov själv hemma nu  skönt på det viset att man själv är utbildad och kan göra nåt själv så man slipper att springa på vårdcentralen hela tiden för alla prover som ska tas jämt😆
Det tar ju aldrig slut.
Håller på att laga mat nu och idag blir det potatis  kotletter och hemlagad lingonsylt  köper inte den där äckliga lingonsylt som är så söt i affärerna med en massa e produkter i.
Räcker med allt skit i matväg ändå som man stoppar i sig.
Fredag igen, veckorna rasar iväg i snabb takt, och jag kämpar fortfarande med mina lungor ett tag till.
Vet fortfarande inte om jag haft eller har corona då dom inte tar några test om man inte är jätte sjuk i alla fall🙃
Bara kämpa på och hoppas att det går över snart.
Lyckan i mitt liv är mannen som jag lever med för  om jag inte hade haft han till hjälp har jag nog både fått svultit ihjäl och mycket annat, han är då allt guld värd, har funnits hela tiden under när jag varit sjuk och hjälpt till med allt.
Tycker synd om dom som är ensamma verkligen och inte har nån i dessa tider .
Men jag hoppas att människor blir mer att ta hand om varandra efter det här.
I såna här tider behöver alla nån🥰
Nu får alla ha en trevlig helg🥰
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0