Torsdag

Hej svejs alla därute i cyber rymden.
Nu är det länge sen jag skrev här men jobb och plugg tar ju sin lilla tid😉
Dagen efter jag skrev här fyllde jag år men var inte hemma så jag sköt upp det till helgen efter.
Men mådde inte så bra den helgen då jag hade varit till sjukhuset så jag skickade med min dotter presenter till min största sons barn när jag inte kunde komma själv.
Klart dom ska ha fast vi aldrig ses.
Jag hoppas att presenterna blev bra i alla fall när jag inte hört nåt ifrån dom..
Så Lördag den 21a kom 5 av mina barn och firade mig och jag fick blommor..God choklad..1 vinflaska..1 mugg från barnbarnen.
1 jätte fin rund ljusstake..1 jätte fin tröja..
Av svärmor och svärfar fick jag 700..
Av min sambo fick jag en vinge till Volvon och 1200 på guldfynd som jag ska köpa mig nå fint för.
Härliga barn man har dom som finns och kommer ihåg en.
Annars har det vankas på här med jobb och plugg och i Tisdags firade vi med att Leksand vann mot Brynäs så nu ligger vi 1a i serien.
Va iväg och kollade på hockey och hade en vinkväll med dom bästa❤
Jobbat som en tok och börjat på ett nytt ställe igen..
Idag var vi ut och plockade svamp och hittade ca 15 liter på bara några timmar.
Så gott med kantareller men dom jag plockade idag gav jag bort..
Tagit nya prover igen och dom börjar bli sämre igen och jag ska tillbaka i början på nästa år och antagligen blir det en operation då..
Igår pluggade jag lite och ska göra klart det mån dag här framöver.
Igår natt hade jag ett varsel igen så nu går nog nån snart bort igen upp till våra änglar.
Känslan är att jag vet vem det är😢
Men mamma står där och väntar❤
Ha det bra alla mina goa❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0