Söndag

Inatt som var jobbade jag sista natten  innan nu min tjänstledighet börjar och jag ska börja ett nytt kapitel i mitt liv!
Det kommer bli så spännande med nå nytt och jag ser fram emot det..
Jag har haft helt underbara arbetskompisar och många har varit mer närmare än andra såklart och så är det nog på varje jobb.
Några har förstått mig helt under sista året att jag varit sjuk och kämpat och behövt tänka lite extra ibland och vissa har inte förstått alls och tagit skillnad och så är det nog på dom flesta ställen antar jag..
Fast så ska det inte vara tycker jag för när man är sjuk så är man!
Inatt när jag jobbade hade en kollega Annie varit in och köpt fikabröd för att jag gjorde sista natten.
Så himla gulligt av henne och blev så paff för ingen arbetskamrat har nånsin gjort så förut❤😘
Inte en när jag fyllde 50..
Hon är en guld klippa..
Men nu är jag äntligen tjänstledig och börjar på nåt nytt även om jag ska jobba samtidigt.
Det kommer bli rätt tufft ett tag framöver men som jag sagt förut så har jag dom "" få"" som alltid finns och funnits hela tiden runt mig..
Dom är guld värda..
Idag sov jag faktiskt till 2 och var så trött i morse när jag kom hem.
Efter en förvånansvärt tuff helg på jobbet med en mycket händelserik sådan men allt gick bra till slut i alla fall så går jag nu hem ett tag.
Vill tacka alla som funnits vid min sida hela tiden och dom som önskat mig lycka till till allt nytt som nu kommer in i mitt liv.
Ni är guld värda och jag älskar er❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0