Fredag

Livet fortsätter sakta men säkert här med att plugga och jobba som timvikarie numera men tröttheten har tagit över så sova kan man ju bara glömma nuförtiden..
Veckan som har gått har jag inte gjort annat än jobbat och pluggat..
Fast det är skönt att gå som timvikarie för då kan man bestämma själv hur och när man vill jobba i alla fall..
Förra helgen  var jag barnvakt åt mina syskonbarn som satt som 2 tända ljus i soffan och kollade på film och på eftermiddagen ringde ett av mina barnbarn och frågade om båda tjejerna fick sova över här så det gjorde dom också.
Så dagen blev full av små barn här❤
Jag rensade även alla skåp och funderade egentligen på varför man sparat allt ""Och vad ska man med allt till"" som man ändå inte använder?
Gav bort mycket och sålde av en del så jag blev av med det också..
Kände mig även besviken då jag tycker att man försöker vara rättvis men är det nån som är det tillbaka,? 
Känns inte så..
Nu har jag i alla fall bestämt mig för att tänka på mig själv och inte bjuda med andra längre bara för ""att"" utan lika ska ha lika..
Just idag när jag har gått med huvudvärk över en vecka och yrsel i flera dagar och ont i kroppen överallt känner man sig inte så tuff kan jag lova.
Såna här dagar känner jag bara att jag vill dö och lämna denna jord till nåt bättre..
Är helt övertygad om att det finns nåt bättre än det här att sträva efter.
Världen blir bara grymmare och grymmare och man undrar egentligen varför man blivit född till det här..
Barn får vaccin som gör dom ännu sjukare och utvecklingen av allt trådlöst gör ju bara att hjärnorna blir kaputt på dom som växer upp och det är ju mån mening med att världen ändå ska bli så här.
Tittar man i hushåll idag har varenda barn både mobil.surfplatta tv och tv spel annat trådlöst som gör oss människor ännu sjukare och fler och fler kommer utveckla cancer i unga dagar.
Det är ganska sjukt hur världen ser ut.
Om några år kommer man inte kunna bo här mär andra kommer ta över och tur att man kan flytta när man vill och har mycket släkt i Norge.
Tur man är gammal och inte behöver vara med så länge till utan hoppas att man föds till en bättre värld nästa gång!
Ha en bra dag nu alla mina nära o kära som finns..❤❤❤❤❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0