Torsdag

Ny dag och livet vankar på sakta men säkert här hemma och jag bara njuter av varje minut.
Igår var jag iväg och träffade en mssa människor som jag inte har träffat på mycket lång tid och det kändes jätte bra.
Det kommer bli så bra det här.
Det är verkligen höst ute nu med regn och rusk och det känns att snö och vinter är på väg närsomhelst nu och det är kallt..
Vinterdäcken sitter på nu på bilarna och jag tror vi har skiftat om 16 däck igår med både balansering och omläggning från sommar till vinterdäck.
Tur att man i alla fall får allt sånt gratis 👌annars hade det blivit dyrt.
Alla har ju inte den turen😉
En vän till oss va och la om 4 däck och med balansering och allt gav han 1200 kronor.
Det fick vi gratis👌😉👌😉
Hämtade mina Adidas skor som jag hade beställt igår snygga men dyra ( men det drabbar ingen fattig😉 )
Igår pratade jag med min dotter och nu är det planer på väg igen..
Måste ta med henne nu när hon är så snäll och tar med mig på saker jämt❤
Vi brukar hitta på saker tillsammans..
Måste ge belöningar till dom som funnits och följt med mig under tiden när jag varit sjuk.
Varit med mig på otaliga resor och ställt upp.
Tror vi var stamkunder ett tag i Falun👌😉
Idag har jag mormors tjej här då hon är sjuk och min dotter jobbar så då fick hon vara här idag då jag håller på och tvättar och fixar lite här hemma.
Dricker kaffe och kollar på serier då vi nyss har ätit frukost..
Idag blir en lugn dag och jag sitter med ett leende på läpparna och njuter idag❤
Ha en bra dag alla fina❤❤❤❤❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0