Tisdag

Ny dag och det har börjat en ny vecka och jag tror att jag är tröttare än tröttast😂
Helgen har jag jobbat och sovit ( man gör ju det när man jobbar natt)
Igår var jag in till stan och handlade det lilla som fattades efter att jag kom hem ifrån skolan.
Vi hade föreläsning och den var jätte bra.
Klassen är kanon tycker jag.
Skolan går jätte bra och det bästa med den är att man upptäcker lättare idag vilka som verkligen är psykiskt sjuka.
Mannen hade tvättat sin bil inuti med klädsel tvätten så den skulle torka( tur man har 25 grader varmt i garaget,Så skönt) så han fick låna en av mina bilar då ( tur att man har 2 bilar)😉👌
I morgon ska jag också låna ut 1 av mina bilar.
Sen ska min golf in i garaget och världens bästa sambo ska byta den delen som ska bytas( tur man har en man som inte har tummen mitt i handen)
I morgon ska jag fika med en vän jag inte träffat på flera år och på Lördag får vi stor främmande😉👌
Skoj med människor som man inte träffat på ett tag.
På Torsdag börjar nya utmaningar igen och det ska bli riktigt spännande.
Livet rullar på och jag bara liksom rullar med på nåt vis.
Så mycket lycka jag fått på senaste tiden har jag inte haft på år och dar.
Men antagligen är det nog min tid nu👌😉
Nu ser jag fram emot mycket snö så det blir ljust ute på marken.
Det blåser jätte mycket ute så undra om det är snö på väg?
Ha en bra vecka alla Goa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0