Söndag

Nu var det ett tag sen igen när jag skrev här sist men dagarna rinner iväg och jag hinner knappt med när skola och jobb går före allt annat..
Måste tänka på mig och mitt just nu och framtiden..
Annars har jag väl varit uppbjuden till min dotter och svärson och kollat på hockey och gjort ""alla måsten man gör här hemma också..
Igår var vi till Rättviks marknad och det var skit kallt där så vi handlade det vi skulle ha och åkte sen hem.
( Fick ett tråkigt besked på vägen hem)
Idag var vi upp till husvagnen en sväng för det sista måste ju ner innan vintervilan.
Gud vad jag längtar till sommaren nu..
Jag har sålt undan både mobiler och surfplattor nu så man utsätter sig för mindre strålning i hemmet..
Sen åkte båda mopederna och det som vi inte behöver längre.
Skönt att bli av med lite grejer så man får mer plats.
Ha en bra ny vecka alla Goa för det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0