Söndag

Ny dag och en annan har nyss vaknat och klivit upp efter nattens jobb..
Mörkt när man åker till jobbet på kvällen och mörkt när man åker hem på morgonen.
Blåsigt och stört regnat hela helgen har det också gjort och varit kallt.
Mycket att göra har vi haft och fått jobba för lönen😉😉
Mannen bjöd på ute mat idag så vi slapp laga nån mat.
Haft främmande här på eftermiddagen.
Igår åkte jag i golfen till jobbet då det helt plötsligt blev nå fel på Volvon.
Världens bästa sambo ställde in den i garaget igår och när jag vaknade idag så var den redan klar.
Är så glad och lyckligt lottad att jag har en sån underbar sambo som fixar och gör det snabbt ( utan att man ens behöver säga till) 
Att ha en sån duktig man att laga bilar är en stor lycka då det aldrig kostar nåt att laga bilen😂👌
Vad har man en karl till liksom om han inte kan nåt om bilar ( det är väl ändå karl göra)
I morgon börjar en ny spännande vecka med nya utmaningar och att veta att det blev just jag glädjer mig.
Veckan innehåller massor som måste fixas och det ger ju utdelning😉😉😉
Jag har skolan i morgon igen och sen tänker jag ta mig lite ledigt och bara vara "" jag"" några dagar och ska åka och shoppa lite ( bara för att jag kan)👌👌😉😉
Ha en bra kväll alla godingar❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0