Ny vecka

Ny dag och igår var det en heldag i skolan "" igen"" och jag va helt tom i huvet när jag kom hem på kvällen.
Tur jag har en sambo som hjälper till här hemma och verkligen stöttar när det behövs.
Idag vaknade jag av att telefonen ringde men fattade inte först för jag var så yrvaken.
Kollade numret?
Ringde upp och fick ett glatt besked👌❤
Känns så härligt just nu med allt som har vänt till min fördel helt plötsligt.
Efter regn kommer alltid solsken ( om man är positiv) 
Tänk att jag också får en ny chans i mitt liv att börja om!
Det ska bli så skönt..
Idag är det en sån där dag när man vilar och kollar på serier och det är så skönt.
Behöver inte tänka på nån eller nåt annat än bara att softa efter att jag hämtat mina nya adidas skor som jag har beställt ( dyra men värd varje krona)
Annars får ni ha det så bra där ute alla mina fina vänner❤❤❤❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0