Lördag

Ny dag och nya utmaningar och idag var det inte alls så kallt ute 🍁🍂 så det gick faktiskt att vara ute för en gångs skull.
Var upp bjuden till min dotter både igår och idag på fika ☕ 🥯🥨 och träffade mina fina barnbarn.
Dom är så otroligt fantastiska och väluppfostrade dom små liven.
Fick lite godis när jag kom och dom tackade så fint.
Tänk att så små barn kan tacka helt själva..
Det är väl ändå bra uppfostran ifrån föräldrarna.
Min man passade på att fixa bilen åt min dotter när vi ändå var där..
Igår kväll tog jag ett glas vin 🍷 och åt lite gott som vi brukar göra på helgerna.
Inatt laddar jag för ett natt pass igen och har längtat tillbaka så mycket.
Så då får det bli utemat och lite fusk idag 🍔🍟
Det är gött..
Ont i kroppen som vanligt men det får gå ändå, är inte så länge kvar innan jag kan vara hemma så mycket som jag bara vill.
Det ska bli så skönt att bara gå omkring och lulla lite grann och tänka bara på mig själv och kunna leva och ha det så bra ändå❤
Tack tack snälla du❤
Ibland när livet känns som värst när man känner att man är ensam om allt och inget stöd i det man går igenom så plötsligt löser sig allt bara pga ett enda papper.
Fantastiskt❤
Nu ska jag kolla på trav och hoppas på tur.
Ha det bra alla Goa därute.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0