Lördag

Ny dag och idag kom det lite snö, och blött blev det..
I onsdags hade jag fullt upp som vanligt som man har varje dag ( tycker jag) .
Det är skola och jobb och sen ska man hinna med allt däremellan också 😉
Torsdags började jag mitt nya jobb och det var verkligen helt annorlunda och så spännande.
Men kul att göra nåt annat och det är ju det här jag vill göra i framtiden.
Fredag jobb igen och idag har vi varit ner till delplockan i Hedemora och köpt grejer till mannens bil.
Ner och hämta nya vinterdäcken som också är omsatta och balanserade och färdiga.
Helt gratis blev det😉
Sen blir det lite trav och iväg och hämta våra jultidningar.
I år har jag som vanligt handlat både jultidningar och kakor och plastpåsar allt vad det innebär som varje år av mina barnbarn..
Snart dax att slå in alla julklappar som jag redan var klara med i juni👌👌
Laga lite mat och släppt ut katterna en sväng få se när dom tröttnar😄😄
Druckit kaffe och goda kanelbullar som vi köpte på Lidl.
Nu ska mannen in med golfen i garaget I ( 25 graders värme) så skönt för han att bara kunna gå i t shirt där inne och meka.
Sen ska jag njuta med god mat och ett glas vin. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0