Söndag

Söndag och sista dagen på den här veckan ( igen) och allt bara seglar förbi känns det som.
Jobbat på och haft en mäktig riktigt vecka men det har gått det också..
Varje dag när jag kom hem hade mannen lagat mat( så det var bara att sätta sig vid matbordet och äta) 
På kladdkakans dag hade han fixat fika så det har verkligen varit en lyx vecka för mig.
Inte många som har såna fina män idag!
Är så glad att jag hittade en sån man som även kan göra ( kvinnliga saker)
Helgen har det varit fullt av främmande här ( som vanligt) och min minsta son och en av mina 2 bästa svärdöttrar som finns var hit och vi satt på nya vinterdäcken åt dom som vi köpt❤
Dom åkte med sommardäcken hit och det var lite halt😉😉
Sen har jag pluggat med en vän också inför tentan i morgon så man ska klara den också👌👌
Roligare att plugga med nån som också pluggar❤
Så det blev ju lite fika emellan plugg också( precis som det ska vara)
Fick så fina video klipp av barnens pappa på barnen och han sen dom var små.
Han är så snäll som tänker på mig att jag också får klippen om jag vill ha❤
Är så skönt att vi kan prata idag om allt❤
Mannen är ute med sina vänner idag och röjer scooter leden så den blir ren.
Finns ju dom som bara vill åka ( men rensa vill dom inte göra såklart)
Utan det får bara vissa göra..
Orättvist för jag tycker att vill man åka ska man fan hjälpa till också😡😡😡😡
Snö har det kommit i massor och det är skönt att det här blivit lite ljust igen.
Tur att man har snöslunga och tur att man kan kliva upp på morgonen i ett varmt hus och bara sätta sig ner med kaffe koppen och njuta av värmen inomhus..
Igår tvättade jag en maskin( var den enda som fanns just nu) 😂😂😂😂
Härligt när allt är undanplockat och rent och inte rörigt.
Hatar när det är rörigt( pedant som jag är)..
Vill ha ordning och reda på allt och allt ska ligga i ordning i alla skåp och garderober..
Annars blir jag tokig..
Mina vänner brukar fråga mig ( när dom tittar in i mina garderober) gud vad du har ordning på allt) och det har jag också❤
Nu ska jag plugga lite mer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0