Söndag

Snart har en vecka till gått och jag klarade tentan ( såklart) 😉 i måndags och jag hade inte ens läst på..
Kollade en sida men orkade inte läsa det( men det behövdes tydligen inte heller för min del)
Läshuvud som man tack och lov har och är otroligt glad för att jag har fått det..
Så nu är den äntligen klar också ( och jag var inte det minsta nervös)
Sen har jag legat sjuk i veckan med att vara genomförkyld och ont i både bihålor och öronen och kroppen ska vi inte ens tala om..
Så jag har vilat kroppen ( vilket behövs ibland)
Så nu tar jag nya tag till veckan som kommer och hoppas att jag får vara frisk då det är mycket att fixa just nu med allt runt omkring..
Jobbet kallar och skola i morgon, bouppteckning och plocka ur lägenheten.
Snart går jag tillbaka till mitt gamla jobb igen efter min tjänstledighet då jag provat på ett helt annat jobb.
Det har varit otroligt spännande och helt fantastiskt att få jobba med dessa människor och verkligen lärorikt har det varit också..
På alla sätt och vis.
Det får en på många tankar om hur bra man har det egentligen.
Igår var jag en snabbis upp till min son och firade mina barnbarn som fyllt år och träffade flera av mina barn och barnbarn där.
Helt underbara människor och som jag  trivs så förskräckligt bra i deras sällskap..
Vi ligger på samma nivå ( om ni förstår vad jag menar)
Hela helgen har det regnat och regnat så egentligen gör det inget att jag legat sjuk för då har man kunnat vara inne i värmen i alla fall.
Idag ringde bästa svärsonen ( han är så otroligt snäll och gullig) 
Nu blir det snart serie på tv och sova innan man ska upp i ottan i morgon igen..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0