Fredag

Veckan har gått i raketfart " igen" och jag är mer än slut känns det som😉
Helgen är mer än välkommen även om jag måste plugga hela helgen eftersom tentan är på måndag så det blir att sitta med böckerna hela helgen.
Nästa vecka kan man koppla av lite mer om man vet att det är gjort sen.
Jag har jobbat och jag har hunnit med att plugga lite också så det är bra..
I morgon kommer min minsta son och en av mina båda bästa svärdottrar och hälsar på och vi ska sätta på deras nya vinterdäck åt dom 😉 för det behövs nu..
Idag när jag åkte hem ifrån jobbet vräkte det ner snö och man såg knappt vägen och i backen i silverhöjdens stog en lastbil fast och halkade neråt.
Fick vänta en stund innan jag kunde åka förbi eftersom annars hade han halkat in i min bil😄😄
Men det gick bra att komma hem igen..
Nu är man ledig och nästa vecka är det boupptäckning och allt som ska fixas med det.
Ha en bra helg alla mina Goa.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0