Torsdag

Ny dag och dagarna bara springer förbi ( hur ska man hinna med allt egentligen)
Det är så mycket mycket mer man skulle vilja göra men hinner tyvärr inte..
Igår fick jag sprayen som man ska spraya i buren till Skrållan så hon inte ska vara så orolig och må så dåligt varje gång vi åker upp till husvagnen.
Få se om det funkar ( men jag hoppas det)
Fick även min nya orakel lek igår som va så fin..
Träffade en gammal arbetskompis igår som berättade att jag var jätte duktig på att hitta försvunna saker för det jag sa till henne var så klockrent det bara kunde bli👌👌
Hon blev så förvånad för hon trodde typ inte så mycket på sånt men hon så att det var verkligen klockrent..
Kul att höra att man har rätt och att man är duktig.
Spännande och så kul när man ser rätt..
Blev jag upp bjuden på kaffe och en pratstund hos ( nån)..
Sen tog jag det lugnt ( vilket jag sällan har tid med) då allt ska fixas när man är ledig.. 
Nu ska det bara packas det sista som ska med upp till husvagnen innan semestern börjar så det bara är att åka upp dit den dagen och njuta av fågelkvitter och barn som badar och skrattar....
Gå ner och vada precis när man vill och äta glass och mat på reasturangen..
Njuta av lugnet och bara göra det man vill ( resten skiter man bara i)
Semester är ju semester då gör man det man vill göra..
Inga tider eller måsten som måste passas.
Det ska bli så skönt.
Sen hoppas jag att mina planer blir som jag vill i höst.
Nu ska jag åka in till bolaget och handla det som behövs till helgen..
Ha en bra regnig dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0