Tisdag

Ny dag och en ny vecka ramlar sakta in och jag gick av mitt sista pass igår  morse och tröttare än vanligt  åkte jag direkt och fick akupunktur och somnade nästan där..
Så skönt och hon så att jag blivit mycket bättre sen förra gången (trots att det var 1a gången)
Hon säger som Manzanares att jag är jätte mottaglig och reagerar direkt.. 
Dyrt men värt pengarna ( och drabbar ingen fattig) som min mamma alltid sa.. 
Kom hem och slängde på lite kaffe när min dotter ringde och berättade att det var fel på bilen så idag skulle hon komma förbi som vi får koppla upp datorn på bilen och kolla vad det är för fel på den..
Tur man har en massa sånt så man slipper lämna in bilen för det kostar en hel del..
Helgen har varit rejält tuff och tung jobbad men nu är jag 9- ledig igen..
Härligt..
I förrgårgår va vi upp till husvagnen och jag tvättade fönstren på förtältet och torkade av möblerna så nu är det rent där uppe.
Vi satt upp alla solcells lampor runt förtältet också så det ska lysa fint.. 
Hängde upp mina fina ljuslyktor i fönstren och tryckprovade gasen i vagnen (som naturligtvis var tät)
Enkelt när man köper egna grejer för dom pengarna tjänar man in i längden..
Satt batterierna på laddning och kopplade in solcellen som började ladda direkt..
Då är det fullt sen när man ska se på tv och ladda mobiler och sånt..
Nu är det bara tältet som ska upp på baksidan också..
Det blir så fint och hemtrevligt där uppe och snart är det semester..
Då ska vi njuta där uppe med alla vänner och släkt..
Ska bli så skönt..
Tur vi haft hjälp av min karls bror dom hjälpt oss med det stora mega tältet för det är inte så enkelt att få upp det på två personer..
Han är så snäll som hjälper oss..
Har gjort lite spå jobb ( och jag hade rätt som vanligt) ..
Är så häftigt att se i förväg och helst om man står och pratar med nån och sen kommer det som en film vad som kommer hända (och det händer).
Inte kul när man ser olyckor och sjukdomar men kan inget säga eller göra om det..
Idag är jag trött då jag inte sovit sen jag kom hem igår morse så jag har varit vaken den i Söndags vid 1 tiden....
Idag fyller min älskade mamma år och skulle varit 95 år om hon hade fått vara med oss..
Saknar henne och tomheten så mycket och älskar henne så mycket men det finns frågor som kvarstår.
Ingen skulle tro mig om dom bara visste!
Finns 1 enda person som ändå vet och det räcker och känns ändå tryggt.
Ska till graven och sätta lite blommor idag..
 I morgon ska jag upp tidigt då det blir Falun igen.
Veckorna ramlar på och man ska hinna med allt när man är ledig som man inte hinner när man jobbar natt för då sover man på dagarna..
8 dagar jvar till semester och det ska bli så skönt.
Vi har lite planerat tills dess.
Nu längtar jag mest till på Lördag då jag ska iväg och dricka och äta en massa gott i vänners lag..
Det ser jag fram emot❤❤❤❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0