Tisdag

Ny dag och regnet fortsätter bara komma ner ifrån skyn varje dag och jag vill bara ha sol nu..
Värmekudden och lätt att sätta på luftvärme har jag som tur är..
Ont i hela kroppen idag och allergin och astman ska vi inte ens prata om!
Tänk att det kan vara så mycket pollen ute trots att det regnar varje dag..
Igår blev jag medbjuden på bilbingo av mina döttrar Therese och Isabelle..
Dom är så otroligt gulliga och jag är så glad att jag har dom..
Idag blir det mer en vilodag då kroppen säger ifrån för i morgon är det Västerås och magnetröntgen..
Lång resa men den måste tyvärr göras..
8 nätter kvar innan semester och det ska bli så skönt.
Sen åker vi till våran frizon och hoppas att sol och värme kommer så man kan sola och bada när man vill..
Igår lämnade vi in v 50 på Volvo så vi kan gifta in den i rätt bildel🤣🤣
Så jag hoppas att den blir klar idag.
Volvo turbon som mannen köpte har han bytt delarna som det blev 2a på så nu är det bara att besikta om den så är den också klar.
Delarna hade vi redan då vi fått den andra bilen gratis.. 
Så det kostade oss inget extra.
Det är bra.....
Nyss haft kaffe främmande av min dotter som fick åka raskt iväg..
Surrar i öronen och känner mig helt matt och svårt att andas men tar nya tag ( som alltid).
Ha en fantastisk dag idag alla där ute😍
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0